عضویت در کانال خبری بادرود رسانه

با عضویت در کانال خبری تلگرام بادرود رسانه در هر لحظه از روز می توانید اخبار جدید را دریافت کنید

Telegram.me/badroodresaneh



1395/02/01 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (15)


برگزاری محفل شعر وادب به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) درنطنز

به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها محفل شعر وادب یادمان نطنز مراسمی را تحت عنوان بانوی عشق و ایثار در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنزبرگزار کرد. 

برگزاری محفل شعر وادب به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) درنطنز



1400/09/21 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


شهردار نطنز: پارک محلی در شهرک گنبدباز تکمیل و تجهیز می شود

سید محمد اطیابی شهردار نطنز اظهار داشت: با افزایش ساخت و ساز و نهایتا جمعیت در شهرک گنبدباز نیاز به امکانات رفاهی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته این شهرداری در دوره گذشته تصمیم به احداث پارک محلی در فضای سبز خیابان امام رضا(ع) گرفت که نیمه کاره رها شد.

شهردار نطنز تصریح کرد: در این پروژه فقط جدول گذاری پارک انجام شده بود که امید است به زودی پیاده روسازی آن به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع ، روشنایی، ساماندهی فضای سبز و نصب وسایل بازی آماده و به بهره برداری برسد.



1400/09/20 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


امام جمعه بادرود: مردم از بی تدبیری دولت گذشته رنج بردند

امام جمعه بادرود از دولت انقلابی سیزدهم به خاطر برداشتن صحنه‌های تلخ تجمع مردم برای خرید دارو، مرغ و تخم مرغ و روغن که از ساعت‌ها در صف می ایستادند و حتی برای واکسن زدن مشکل داشتند تشکر کرد و گفت: یادمان نرفته است که تا همین چند ماه قبل با چه وضعیت بحرانی و به خاطر بی تدبیری برخی مدیران بی مسئولیت در دولت گذشته دست و پنجه نرم می کردیم.



1400/09/20 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


امام جمعه نطنز: آمریکا به دنبال حاشیه بردن مذاکرات است

حجت الاسلام حجت الاسلام محمد یعقوبی  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نطنز با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران  به همراه کادر درمان در این کرونا در سراسر کشور  زحمات زیادی را برای  نجات بیماران و خروج از بحران بر عهده داشتند.
امام جمعه نطنز گفت: متاسفانه در راه درمان و بهبودی بیماران بسیاری از پزکان متخصص و  کادر درمان را از دست دادیم که این افراد ایثارگر در ردیف شهدای سلامت قرار گرفتند..
 امام جمعه نطنز به موضوع مذاکره هئیت های ایرانی و و چهار کشور غربی اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال به حاشیه راندن مذاکره است و تلاش می کند تا موضوعات دیگر از جمله پهبادها  و موشک را  به  مساله هسته ای  گره بزند 
وی افزود: هئیت ایرانی به دنبال متن برجام و رفع یکپارچه تحریم با طرف های مذاکره  به صورت دایمی است.
 یعقوبی در ادامه خطبه  به مخارج سنگین و هنگفت برگزاری مراسمات ختم و ترحیم متوفیان در شهرهای نطنز و بادرود که خلاف احکام اسلام و شرع است. اشاره کرد و گفت: متدین و معتمدین  و بزرگان شهرستان تفاهم نامه ای را تنظیم کنند تا مخارج  سنگین و هزینه های سرسام آور  را تعدیل کنند 



1400/09/20 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


آغاز طرح واکسیناسیون "تب برفکی" در نطنز؛ ۲۰۰۰ رأس دام در مرحله اول واکسینه می‌شوند

 

 

آغاز طرح واکسیناسیون "تب برفکی" در نطنز؛ 2000 رأس دام در مرحله اول واکسینه می‌شوند

گروه استان‌ها - سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز ضمن اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون دام در برابر تب برفکی در این شهرستان گفت: دو هزار راس دام در مرحله اول واکسینه می‌شوند.

سیامک رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز ، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از بیماری تب برفکی، حمایت از تولیدکنندگان و حفاظت از سرمایه‌های ملی، با پیگیری‌های این شبکه و برگزاری جلسه‌های متعدد و تعامل با فرمانداری و اداره تعاونی روستایی شهرستان نطنز، مبلغ 250 میلیون ریال جهت خرید واکسن تب برفکی از سوی فرمانداری با همکاری اداره تعاونی روستایی تامین شد.

 


ادامه مطلب...

1399/05/24 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


همزمان با عید غدیر ۲۰ هزار دست غذای گرم بین مردم بخش بادرود توزیع می شود

 ۲۰ هزار دست غذای گرم بین مردم بخش بادرود توزیع می شود

رییس ستاد مردمی غدیر بادرود گفت: با مشارکت خیرین و مردم بادرود تعداد ۲۰ هزار غذای گرم در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری عید سعید غدیر بخش بادرود با اشاره به لزوم حفظ شعائر اسلام به ویژه عید غدیر اظهار کرد: غدیر، روز سرور و شادمانی است و روز گره گشایی است


ادامه مطلب...

1399/05/17 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


محموله قاچاق در نطنز کشف شد

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان نطنز محموله قهوه و نسکافه و مواد شوینده قاچاق به ارزش ۱.۵میلیارد ریال در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق، در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی محموله کالای قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 


ادامه مطلب...

1399/05/17 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


اسلامی: پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند

 

 

کاشان| اسلامی: پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند

گروه استان‌ها - وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره شناسایی شناسایی ۲۴۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور گفت: پیمانکاران غیرمتعهد که موجب بروز مشکلات می‌شوند، در لیست سیاه وزارت راه قرار دارند.

محمد اسلامی در حاشیه سفر خود به بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: جاده‌های ایمن و با کیفیت و دارای استاندارد از مهمترین دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی است تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر به مسافرت بروند.

وزیر راه و شهرسازی یکی از وظایف مهم این وزارتخانه را نگهداری و ارتقای کیفیت راه‌ها عنوان کرد و گفت: حدود 14 هزار راهدار با 10 هزار دستگاه وسیله نقلیه و ماشین‌آلات در سطح راه‌های کشور مستقر هستند و نگهداری، مرمت و بهره‌برداری از آنها را برعهده دارند. 

اسلامی گفت : هم اکنون تعداد 500 اکیپ آسفالت در سطح کشور در حال فعالیت هستند که بخشی از آن‌ها مربوط به راهداری است و بقیه مربوط به شرکت سازنده که در حال ساخت راه‌های اصلی، اتوبان‌ها، آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و بخشی هم در راه‌های روستایی مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت کم‌نظیر است

 


ادامه مطلب...

1399/05/17 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


"ثبت جهانی روستای تاریخی ابیانه" چشم‌انتظار نگاه مسئولان/ لزوم تحقق درخواست‌های شورای روستا

"ثبت جهانی روستای تاریخی ابیانه" چشم‌انتظار نگاه مسئولان/ لزوم تحقق درخواست‌های شورای روستا

گروه استان‌ها - روستای ابیانه از توابع شهرستان نطنز نامزد ثبت جهانی شده و در این راستا لازم است مسئولان برای رفع موانع این ثبت تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، روستای ابیانه از توابع شهرستان نطنز یکی از پتانسیل‌های گردشگری این منطقه به حساب می‌آید که سالانه گردشگران داخلی و خارجی متعددی را به دلیل شاخص بودن بافت این روستا به سمت خود می‌کشاند و یکی از پتانسیل‌های منطقه نطنز به حساب می آید.

ثبت جهانی این روستا چند وقتی است که بر سر زبان‌ها افتاده و مسئولان مربوطه در سطوح مختلف پیگیر هستند تا این روستای فاخر را به ثبت جهانی برسانند تا بیش از پیش این روستای ارزشمند با مردمانی مهربان و صبور به گردشگران و مردم در سراسر جهان شناسانده شود.

ثبت جهانی روستای ابیانه از توابع شهرستان نطنز نیازمند تامین زیرساخت‌ها و رفع مواردی است که از سوی سازمان‌های جهانی موانعی بر ثبت جهانی این روستا به شمار رفته است و از این رو همت و تلاش بی‌وقفه مسئولان را در این زمینه می‌طلبد.

 


ادامه مطلب...

1399/04/23 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


ایجاد زیرساخت‌های حوزه آب روستایی نیازمند برنامه جهادی است

کاشان| ایجاد زیرساخت‌های حوزه آب روستایی نیازمند برنامه جهادی است

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ضمن اشاره به یکپارچه‌سازی ۹۴ شرکت آبفای شهری و روستایی استان اصفهان گفت: ایجاد زیرساخت‌های روستایی حوزه آب نیازمند برنامه جهادی است.

هاشم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تأمین آب شرب شهر بادرود با چالش‌هایی مواجه بوده است که با حفر دو حلقه چاه و احداث مخزن آب مشکل تأمین آب شرب این منطقه برطرف شد و بابت اجرای تأمین آب شرب پایدار شهر بادرود بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شد.

 


ادامه مطلب...

1399/04/22 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز خبر داد: فعالیت ۷۳ واحد مرغداری گوشتی در نطنز

فعالیت ۷۳ واحد مرغداری گوشتی در نطنز

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: در حال حاضر ۷۳ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در شهرستان نطنز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سیامک رضوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین فعالیت صنایع دامپروری صنعتی و سنتی شهرستان نطنز در زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، طیور و زنبور عسل است.

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز گفت: شهرستان نطنز در حال حاضر دارای ۷۳ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سال و تولید بیش از ۱۰ هزار تن گوشت مرغ است.

رضوان اضافه کرد: این شهرستان دارای چهار واحد فعال تولید تخم مرغ با ظرفیت سالانه بیش از چهار هزار تن تخم مرغ و همچنین سه واحد فعال مرغ مادر گوشتی با ظرفیت ۱۲۹ هزار قطعه مرغ مادر گوشتی و تولید بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار عدد تخم مرغ نطفه دار است.

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز تصریح کرد: از وظایف ذاتی دامپزشکی تامین بهداشت تولیدات دامی، بازدیدها و نظارت‌های مداوم و برنامه‌ریزی شده از اماکن دامی است که لازم است قبل و بعد از احداث و بهره برداری مورد بازرسی بهداشتی قرار گیرد.

کد خبر


1399/02/02 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (1)


دو کشته و دو مصدوم در آزاد راه نطنز –اصفهان

برخورد سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون در آزاد راه نطنز –اصفهان دو کشته و دو مجروح برجای گذاشت .

دو کشته و دو مصدوم  در آزاد راه نطنز –اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: امروز بر اثر برخورد سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون در آزاد  راه نظنز –اصفهان محدوده روستای رحمت آباد  دو نفر از سر نشینان سواری پژو در دم جان باختند و دو سر نشین دیگر نیز مصدوم شدند .

سرهنگ پور قیصری افزود: بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پژو پارس علت این حادثه گزارش شده است .



1399/02/02 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


اجتماع گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی در بادرود به روایت تصویر

اجتماع بزرگ گرامی‌داشت سردار رشید و پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در بادرود برگزار شد.۱۸

اجتماع گرامیداشت سپهبد شهید سلیمانی در بادرود به روایت تصویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، اجتماع بزرگ گرامی‌داشت سردار رشید و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهید سلیمانی علاوه بر مجاهدت در هشت سال دفاع مقدس و حضور در عملیات‌های مختلف به عنوان سرباز وطن در کوهستان و کویر همواره حضور داشته و به جنگیدن و دفاع از امنیت و ناموس ملت و مرز وبوم مشغول بود.

فردوسی با بیان اینکه ایران نخستین گام انتقام سخت را برداشت، گفت: تمام آحاد مردم ایران اسلامی و امت اسلام باید از این سردار رشید اسلام به عنوان سرداری دلیر و شجاع و حافط امنیت و مجاهد خدا به نیکی یاد کنند و ما نیز باید قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن سردار دلاور  باشیم،

رحیم حسینی فرمانده گردان پیاده حضرت امام حسین (ع) بادرود نیز گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن عرض تسلیت شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه ما مدیون این مجاهد هستیم و راه و فکر و اندیشه والای سردار شهید را ادامه خواهیم داد.

احمدرضا اصغری نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به ضرب شصت ایران به آمریکایی‌ها اظهار داشت: حضور پرشور و میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسمات گرامی‌داشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی حاکی از این واقعیت است که سردار سلیمانی بر قلب‌ها حکومت می‌کند.

بخشدار بادرود افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که رهبر معظم انقلاب این مجاهد خستگی‌ناپذیر را شهید زنده می‌نامیدند و خدمات وی در اقصی نقاط  کشورهای اسلامی و محور مقاومت در راستای صلح و امنیت بود.

وی اظهار کرد: آمریکا بداند که راه و مرام و مکتب حاج قاسم برای همیشه در نزد ملت مقاوم و وفادار ایران اسلامی و جهان اسلام جاری وساری خواهد بود.

عکس از رحمت‌الله کاملی

انتهای پیام /804/ ع



1398/10/18 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: برای صدور مجوزها سختگیری نشود

برای صدور مجوزها سختگیری نشود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در صدور مجوزها سختگیری نکنید، از ثروتمندانی که به صورت حلال به ثروت می رسند ناراحت نشویم، باید زمینه فعالیت اقتصادی سالم را فراهم کنیم .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محمد باقر الفت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز و در جمع مسئولان ادارات اظهار کرد: در قانون توسعه پنجم و ششم کشور، قانون پیشگیری دستگاه‌ها  تکالیف اعتبارات همه آنها  را مشخص کرده است و در مقام اجرا باید همه همکاری کنیم .

وی گفت: اگر می‌خواهیم دچار آسیب نشویم  باید در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش همگانی داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: دومین اقدام مشترک بحث اقتصاد کشور است که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئولان کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی گام بردارند تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: سران استکبار به خودشان اجازه می‌دهند ما را تحریم کنند و از فروش کالا خودداری کنند تا سایر کشورهای دنیا کالاهای ما را نخریدند  واین  ناشی از ضعف در حوزه اقتصادی طی ۴۰ سال گذشته بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه  افزود: اگر طی این سال‌ها به اقتصاد مقامتی پرداخته بودیم ۷۰ درصد مشکلات حل شده بود .

 وی با حمایت از سرمایه گذاران داخلی گفت: سرمایه گذاران برای کشور ثروت آفرین هستند، امروز باید از همه معدن داران، باغداران  و کشاورزانی که محور  رونق اقتصاد هستند، حمایت کنیم.

الفت خطاب به مسئولان قضایی و اجرایی گفت: در صدور مجوزها سختگیری نکنید، از ثروتمندانی که به صورت حلال به ثروت می رسند ناراحت نشویم، باید زمینه  فعالیت اقتصادی سالم را فراهم کنیم .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه  خاطر نشان کرد : در مسایل  اقتصادی  باید به دنبال شناسایی آسیب ها  و مشکلات باشیم و دغدغه  و نگرانی مردم را برطرف کنیم.

باید به حرف مردم گوش کنیم

وی ادامه داد : باید در عرصه‌های سیاسی ،اجتماعی، اقتصادی  و قضایی باید  به حرف مردم گوش کنیم اعتراض به تصمیم در مورد گرانی بنزین حق مردم است و باید مسوولان  به صحبت های معترضین  گوش دهند

الفت افزود: در هشت ماه گذشته نگرانی‌های زیادی به مردم تحمیل شد و مردم امروز اعتراضشان از توان عدم توان پرداخت هزینه‌های زندگی شان است، باید حرف مردم را گوش بدهیم ما مدیران از جنس همین مردم هستیم، باید صدای معترضین را بشنویم ،اما در ۱۵ روز گذشته چه کار کردیم خلاقیت ما چه بود دشمن کارش دشمنی است، ما باید مشکلات را از سر راه برداریم  نباید به بهانه اغتشاش از وظایف و تکالیف خویش شانه خالی کنیم.

الفت گفت: بدون تردید تعداد زیادی از عوامل اغتشاش از اراذل و اوباش سیاسی بودند که با  موج سواری و  اعتراض به مال مردم و کشور آسیب زدند و صد برابر قوم مغول به مملکت خسارت وارد نموده و مال مردم را از بین بردند که مردم معترض خودشان وقتی رفتارهای خشن را دیدند صف خود را از آنها  جدا کردند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: این طیف و گروه اراذ واوباش باید شناسایی شوند، اما از سوی دیگر باید صدای معترضان را شنید و برای رفع اعتراض آنها حرکتی انجام داد.

 محمد باقر الفت با اشاره به موضوع انتخابات اسفند ۹۸  گفت: این انتخابات مجلس باید با شور و نشاط بالا صورت پذیرد و مسوولان کشور مکلف هستند تا زمینه حضور مردم را فراهم کنند وکیفیت انتخابات انتخاب را بالا ببرند

 وی افزود: در قوه قضائیه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی را ایجاد کردیم و آماده همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات در کشور هستیم.



1398/09/15 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


۱۷ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان نطنز و بادرود پرداخت شد

۱۷ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان نطنز و بادرود پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال غرامت به بیمه شدگان بخش های کشاورزی شهرهای نطنز و بادرود پرداخت شد.

عبدالرضا مهدی بادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: در سال زراعی قبل به بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری این شهرستان شامل دام سبک و سنگین طیور، زراعت و باغبانی که توسط بهره برداران بیمه شده و در اثر حوادث مختلف مانند سیل، سرمازدگی، گرمازدگی و ... دچار خسارت شده بود با همکاری صندوق بیمه محصولات کشاورزی و بانک کشاورزی این خسارت‌ها پرداخت شد.

وی گفت: با توجه به اینکه تنها راه کمک و جبران خسارت بخش کشاورزی، صندوق بیمه کشاورزی است به همه تولیدکنندگان در رشته های دام، طیور، زراعت، باغبانی و گلخانه‌ها توصیه می‌شود با مراجعه به بانک کشاورزی نطنز و بادرود نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام نمایند.

به گزارش ایمنا، در شهرستان نطنز ۱۲ هزار هکتار زمین شامل باغات و زمین های زراعی وجود دارد که بیشتر این اراضی در بخش کویری بادرود قرار دارد و سالانه محصولات باغی و صیفی مانند انار، گلابی، گردو، بادام، خیار و طالبی تولید می کند.

کد خبر


1398/09/15 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


ثبت نام ۱۱ نفر برای انتخابات مجلس یازدهم در نطنز

سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: صحت و سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

رمضانعلی فردوسی امروز در حاشیه فرآیند ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اجرایی فرمانداری برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: دعوت مردم به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و پرهیز از هرگونه اقدامی له یا علیه هر یک از نامزدها اصلی ترین وظیفه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات است.

وی گفت: مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، در کنار آن از تک تک آرایی که به صندوق ریخته می‌شود باید صیانت و پاسداری شود.

فرماندار نطنز با تاکید بر اینکه صحت و سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم است، به موضوع رقابتی برگزار شدن انتخابات و  سرعت عمل در انجام وظایف و اعلام نتایج، رسیدگی به شکایات اشاره کرد و افزود: تحقق این انتظارات که از سوی حاکمیت به دستگاه اجرایی واگذار شده است با فراهم کردن زیرساخت ها و پشتیبانی در سایه مشارکت بین بخشی و حضور همه دستگاه های اجرایی محقق می شود و انتظار می رود همه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی، نظارتی، امنیتی با همه ظرفیت خود به میدان بیایند.

فردوسی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی که در کمیته های مربوطه انجام می شود، باید مبتنی بر رویکرد همه جانبه باشد، افزود: تامین زیر ساخت های فنی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه و مجموعه تجهیزاتی که به عنوان زیرساخت فنی مورد نیاز است باید بررسی و اشکالات موجود برطرف شود.

وی به موضوع امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و از مجریان، ناظران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز بخشداران خواست تا تمامی جوانب را بررسی و حماسه دیگری با مشارکت حداکثری مردم در نهایت امنیت و آرامش برگزار کنند.

فرماندار نطنز به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نطنز و بادرود و بخش قمصر اشاره کرد و افزود: هیچ اقدامی نباید له یا علیه نامزد خاصی صورت گیرد.

فردوسی گفت: تا الان تعامل خوبی با هیئت های اجرایی و نظارت داشته ایم و قرارمان این است که یک انتخابات سالم، عادلانه و با حضور حداکثری و با خروجی خوبی که دغدغه مردم و کشور رعایت شده باشد، انجام شود.

وی از نهایی شدن ثبت نام ۵ نفر در فرمانداری تا پایان مهلت تعیین شده روز یکشنبه خبر داد.



1398/09/15 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در نطنز انتخاب شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در نطنز انتخاب شدند

نطنز- اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نطنز انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، عصر امروز چهارشنبه در جلسه ای که با حضور رمضانعلی فردوسی فرماندار، دادستان، رئیس ستاد اجرایی انتخابات، اعضای هیئت نظارت و بازرسی و جمعی از معتمدان در محل فرمانداری برگزار شد، اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان نطنز انتخاب شدند.

در این نشست هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات نطنز تعیین شدند.
 
در این جلسه و پس از اعلام آمادگی داوطلبان و انجام رأی گیری به صورت مخفی عباس اقادوست، عیسی جهانپور ، عباسعلی حاجی زاده ، احمد اصباح ؛ رضا چاووش پور ، محمد تقی حدادپور، حسین بیگی و  درویش ابیانه به‌عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نطنز  انتخاب شدند.

حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارد.

 


1398/09/15 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


تولید عسل نطنز ۱۰ درصد کاهش یافت

 تولید عسل نطنز ۱۰ درصد کاهش یافت

مسئول امور دام جهاد کشاورزی نطنز گفت: در سال جاری زنبورداران نطنز بیش از ۳۰ تن عسل تولید کردند که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

احمد مظلومی درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تولید عسل شهرستان نطنز اظهار کرد: همزمان با آمار گیری سراسری کندوهای زنبور عسل کشور، در مهر ماه امسال تعداد ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل از زنبورستان‌های شهرستان سر شماری شد.

 وی گفت:در سال جاری از مجموع ۵۶۰۰ کلنی زنبور عسل درشهرستان، حدود ۳۱ تن عسل تولید گردید که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی رانشان می دهد.

مظلومی علت این کاهش را تغییرات نامساعد جوی برای فعالیت زنبور عسل و از بین رفتن گل‌های گیاهان به علت هجوم پروانه‌ها ذکر کرد.

وی افزود: عسل در دو مرحله بهاره و پاییزه برداشت شده و به علت موقعیت جغرافیایی مناطق کوهستانی نطنز از جمله کوهپایه های کرکس، عسل تولیدی این شهرستان از عطر و بوی خاصی برخوردار است.

مسئول امور دام جهاد کشاورزی نطنز گفت: بیشترین کلنی زنبور عسل در نواحی کوهستانی کرکس نطنز قرار دارد که با توجه به آب و هوای معتدل کوهستانی و وجود گیاهان دارویی از عسل با کیفیتی برخوردار است.



1398/09/12 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


9نامزد برای انتخابات از حوزه نطنز ثبت نام کردند

 

همچنین رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با بیان اینکه یکی از وظایف اجرایی فرمانداری برگزاری انتخابات است، اظهار داشت: دعوت مردم به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و پرهیز از هرگونه اقدامی له یا علیه هر یک از نامزدها اصلی‌ترین وظیفه دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات است.

فرماندار نطنز ضمن تاکید بر برگزاری پرشور انتخابات گفت: ما مجریان انتخابات باید تلاش کنیم تا حداکثر حضور را در انتخابات شاهد باشیم و در کنار آن از تک تک آرایی که به صندوق ریخته می‌شود باید صیانت و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه صحت و سلامت انتخابات از الزامات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ابراز داشت: با توجه به موضوع رقابتی برگزار شدن انتخابات، اعلام نتایج و رسیدگی به شکایات از سوی حاکمیت به دستگاه اجرایی واگذار شده است که با فراهم کردن زیرساخت‌ها و پشتیبانی در سایه مشارکت بین بخشی و حضور همه دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود و انتظار می‌رود همه ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی با همه ظرفیت‌های خود به میدان بیایند.

فردوسی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌هایی در کمیته‌های مربوطه انجام می‌شود باید مبتنی بر رویکرد همه جانبه باشد، افزود: تامین زیرساخت‌های فنی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه و مجموعه تجهیزاتی که به عنوان زیرساخت فنی مورد نیاز است باید بررسی و اشکالات موجود برطرف شود.

وی ضمن اشاره به موضوع امنیت انتخابات گفت: از مجریان، ناظران، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز بخشداران درخواست می‌شود تا تمامی جوانب را بررسی و حماسه دیگری با مشارکت حداکثری مردم در نهایت امنیت و آرامش برگزار کنند.

فرماندار نطنز اظهار داشت: تاکنون تعامل خوبی با هیات‌های اجرایی و نظارت داشته‌ایم و قرارمان این است که یک انتخابات سالم، عادلانه و با حضور حداکثری و با خروجی خوبی که دغدغه مردم و کشور رعایت شده باشد، انجام شود.

 



1398/09/12 نويسنده: رحمت اله کاملي ارسال نظر براي اين مطلب (0)


منوي اصلي
آخرين مطالب ارسالي
آرشيو مطالب
پيوند ها
آمار سايت