ایستگاه راه آهن چم سنگر

ایستگاه راه آهن چمسنگر و ایستگاههای منطقه راه آهن لرستان

ایستگاه راه آهن چم سنگر

ایستگاه راه آهن چمسنگر و ایستگاههای منطقه راه آهن لرستان

همایش دانشجویی تجلیل از استاد منظمی و رحمان پور و دانشجویان برتر

فرهنگسرای خاوران، دوشنبه نهم خرداد ماه شاهد گردهمایی لرستانی ها بود. در این مراسم که به منظور از تجلیل از دو استاد بزرگ موسیقی لرستان، و دانشجویان لرستانی حایز رتبه های برتر کنکور سراسری برگزار شد جمع کثیری از دانشجویان، استادان و هم استانی های مقیم تهران حضور داشتند.

به گزارش نشریه اینترنتی لور، فرهنگسرای خاوران، نهم خرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود شاهد گردهمایی لرستانی های مقیم پایتخت بود. در این مراسم که به منظور از تجلیل از دو استاد بزرگ موسیقی لرستان، و دانشجویان لرستانی حایز رتبه های برتر کنکور سراسری برگزار شد جمع کثیری از دانشجویان، استادان و هم استانی های مقیم تهران حضور داشتند.

بنابر این گزارش در این همایش که با همت وتلاش دانشجویان وکمیته دانش آموختگان ودانشجویان انجمن برگزار گردید از استاد رحمان پور واستاد درویش رضا منظمی تجلیل به عمل آمد، همچنین به ۵ نفر از دانشجویان ممتاز ونخبه لرستانی هدایایی اهداد گردید.

در ادامه مراسم هدایایی به ۴۵ نفر از دانشجویان ورودی سال ۸۹ با رتبه های زیر ۱۰۰۰ دانشگاههای تهران اهدا گردید. سپس سرکار خانم پیمان فر و اقای مهندس قربانی و اقای نادری نژاد از انجمن لرستانیها سخنرانی نمودند و در ادامه سعید معتمدی نماینده کمیته دانشجویی به شرح فعالیتهای کمیته دانشجویی از ابتدا تا کنون و فراز ونشیب های کمیته پرداخت و در مورد عدم توسعه لرستان و همچنین افت کیفی آموزش در استان و عدم توسعه زیربنا و کیفیت آموزش استان پرداخت. او در ادامه نمودار رشد و حرکت چند ساله قبولی دانشجویان لرستانی در دانشگاههای سراسری وآزاد وجایگاه لرستان در کشور در مقطع آموزش عالی را درمعرض نمایش گذاشت.

در ادامه گروه موسیقی به سرپرستی استاد رحمانپور اجرای برنامه نمود و در پایان گروه با تشویق و ابراز احساسات پرشور دانشجویان مواجه شد که دوباره به اجرای برنامه پرداختند و در پایان برنامه گروه موسیقی به خواست  دانشجویان احسان عبدی پور نوازنده سرنا به اجرای تکنوازی سرنا پرداختند که با استقبال حضار همراه شد.

سپس دکتر کردعلیوند به نمایندگی از مهندس صارمی زاده شهردار منطقه 21 دقایقی سخنرانی نمودند و پایان بخش مراسم سخنرانی امیراحمد منظمی دبیر همایش به تلاش وهمکاری و فعالیتهای کمیته دانشجویی برای برگزاری هر چه بهتر جشن تجلیل از دانشجویان وتلاش برای هرچه پربارتر بودن برنامه و هدایای ویژه دانشجویان با توجه به بضاعت اندک کمیته دانشجویی مطالبی ارایه نمودند و در پایان لوح تقدیر دانشجویان اهدا گردید.

از نکات جالب برنامه مراسم تجلیل از استاد درویش رضا منظمی برای اولین بار در انجمن لرستانیها برگزار میشد که با کلیپی زیبا ودلنشین از کارهای استاد با هنرمندی و دکلمه خوب سرکار خانم الماسیان مجری برنامه همراه گردید ودرادامه حاج اقا صدیق واقای نادری نژاد لوح سپاس را به استاد تقدیم نمودند واستاد دقایقی به سخنرانی پرداختند.

همچنین از زیباترین لحضه های برنامه اهدا لوح تقدیر به استاد رحمان پور از طرف استاد درویش رضا منظمی بود که برای دقایقی دو استاد در آغوش همدیگر وسپس با تشویق های پیاپی حضار مواجه شدند. مراسم دانشجویی که از ساعت ۵ با تلاوت قران وسرود ملی آغاز شده بود در ساعت ۹ به کارخود پایان داد.

حضور معاونین شهرداری منطقه ۲۱ جناب آقای دکتر کردعلیوند و آقای آذرخش به عنوان نماینده ویژه مهندس صارمی زاده اسپانسر هدایای ویژه دانشجویان وهمکاری تنگاتنگ مهندس صارمی زاده شهردار منطقه ۲۱ تهران جای تقدیر وتشکر وقدردانی میشود .

همچنین بنا به اعلام انجمن لرستانی های مقیم تهران، از مساعدت های جناب آقای غضنفر زینی وند مسول امور شورایاری منطقه ۱۲ تهران در تهیه هدایای دانشجویان با همراهی شهرداری منطقه ۲۱ تقدیر وتشکر میشود.بی شک حضور مسولین استانی در تهران در برنامه های کمیته دانشجویان ودانش آموختگان باعث دلگرمی و امیدواری این قشر جوان وفعال لرستانی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد