ایستگاه راه آهن چم سنگر

ایستگاه راه آهن چمسنگر و ایستگاههای منطقه راه آهن لرستان

ایستگاه راه آهن چم سنگر

ایستگاه راه آهن چمسنگر و ایستگاههای منطقه راه آهن لرستان

راه اندازی سایت مجتمع شبانه روزی چمسنگر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چهلمین روز درگذشت دهیار جوان چمسنگر

 چهلمین روز درگذشت دهیار جوان چمسنگر

امروز ۵شنبه ٨ مهرماه ٨٩ چهملین روز درگذشت زنده یاد مجید پاپی بود.انقدر زود گذشت که نتوانستم ماموریتم را که برای هفته بعد جابجا کنم و در مراسمش شرکت کنم.هنوز دلتنگش هستم و خاطراتش مقابل چشمانم .مهربانی و صراحت لهجه اش ارامم نمی گذارد والان در یک گوشه ای از ایران دلم انجاست ! دلم در چمسنگر جا مانده ! هرچند خیلی زود رفت ولی دلهای خیلی ها را هم باخودش برد! باورم شده که چمسنگر بعد از مجید دلتنگ تر وخلوت تر شده ! دیگر دلی برای ماندن وبیتوته کردن درانجا برای ما نمانده ! بهر حال ما ماندیم و خاطرات مجید ! مثل تمام درگذشتگان چمسنگری که هر کدامشان برای اهالی ایستگاه محترم بودند .روحشان شاد وخدایشان بیامرزاد. 

اگه خواننده این پست هاباشید خواهید دید که در پست قبلی آرزوی موفقیت و سلامتی برای دهیار جوان چمسنگری داشتم ودر این پست آرزوی مغفرت و آرامش ابدی !  

من مانده ام وبازی ایام و گردش چرخ گردون وهمچنان مات ومبهوت !